عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

دیود های اس ام دی نور دهنده که درون لامپ های حبابی کم مصرف قرار دارند، دارای انواع متفاوتی هستند. لامپ های اس ام دی دارای سایز های مختلفی هستند که هر چقدر سایز آن ها بزرگتر باشد، نور لامپ نیز بیشتر می شود. به همین دلیل، یکی از عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های اس ام دی اندازه دیود های نور دهنده است.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ اس ام دی تاثیر بسزایی دارد، شار نوری است. طبیعتا هر چقدر که شار نوری لامپ های اس ام دی کمتر باشد، توان مصرفی و نور آن افزایش و در نتیجه قیمت لامپ گران تر خواهد شد. همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های اس ام دی از مزایای فراوانی برخوردار هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ اس ام دی به فروشگاه یا وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

SMD را می توانیم مخفف عبارت لاتین Surface Mount Devices معرفی کنیم که این عبارت به معنای “قطعات نصب سطحی” هستند؛ البته قطعاتی که از تکنولوژی SMT نیز برخوردار هستند. تکنولوژی ساخت تراشه های SMD، یک تکنولوژی بود که توسط دانشمندان بر روی لامپ های ال ای دی، پیاده سازی شد و زمینه را برای تولید لامپ های بسیار کارآمدتر، با تنوع رنگ بیشتر، وضوح بالاتر، حجم بسیار کمتر و زاویه دید گسترده تر فراهم نمود.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: